Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΜΙΑ ΑΝΤΡΙΚΗ ΠΛΕΥΡΑ


Όταν μου είπαν ότι δημιουργήθηκε ένα μπλόγκ , το οποίο σχετίζεται με την οργάνωση και τις ετοιμασίες ενός γάμου , αναμνήσεις κατέκλυσαν το μυαλό μου , σαν ορμητικός  χείμαρος μια και οι «νωπές εμπειρίες» μου ήρθαν  και πάλι μπροστά στα μάτια μου .
Όταν ένας άντρας πάρει την μεγάλη απόφαση και προτείνει γάμο στην «Εκλεκτή της Καρδιάς» του , σίγουρα , το τελευταίο που έχει σκεφτεί είναι όλος αυτός ο μηχανισμός ο οποίος πρέπει να κινητοποιηθεί προκειμένου εκείνη την συγκεκριμένη ημέρα όλα να κυλίσουν σωστά και να ευχαριστηθούν οι συγγενείς και οι λοιποί καλεσμένοι .
Ακόμα και εκείνοι οι οποίοι έχουν κάνει ένα περαιτέρω βήμα στις σκέψεις τους , το πολύ πολύ να έφτασαν μέχρι την ημερομηνία τελέσεως , το  κτήμα , αντε και την εκκλησία.
Νομίζετε τελείωσε ;


Μάλλον πρέπει να το ξανασκεφτείτε μιας και ακόμα δεν είστε ούτε στην αρχή .
Θα διαπιστώσετε ότι ξεκινώντας απο τα απλά δηλαδή την ημερομηνία  , έχετε να αντιμετωπίσετε έναν γραφειοκρατικό κυκεώνα που ξεκινά απο την εκκλησία , συνεχίζει σε φίλους που πρέπει να επιστρατεύσετε για μάρτυρες στην ενορία σας προκειμένου να εκδοθούν άδειες και πιστοποιητικά αγαμίας ( σ.σ. : Μην είστε πονηρά μυαλά ..... για γάμο πάτε....) και τελειώνει , αρκετούς μήνες μετά το γάμο όπου πρέπει , λόγω έλλειψης μηχανογράφησης των Υπηρεσιών να περάσετε απο Δημαρχείο για την δήλωση του Γάμου , απο το ΙΚΑ ή άλλο φορέα ασφάλισης για να δηλώσετε και εκεί το «κατόρθωμά» σας ( οτι παντρευτήκατε δηλαδή ) και πρέπει να καταλήξετε ακόμα και στην εφορία για να ενωθούν «εις σάρκα μιαν» και οι φορολογικές σας δηλώσεις που μέχρι τότε υποβάλλατε χωριστά.
Μην φοβάστε όμως .... όλα γίνονται .
Για τους υποψήφιους γαμπρούς το μόνο που έχω να τονίσω είναι ότι απαιτείται υπομονή , οδηγικές ικανότητες 4Χ4 μιας και θα κληθείτε να οδηγήσετε στα βουνά προς αναζήτηση κτήματος , λογιστικές ικανότητες προκειμένου να προϋπολογίσετε με όσο το δυνατόν μεγαλύτερη ακρίβεια το κόστος του γάμου σας , ικανότητες μηχανογράφησης μιας και θα πρέπει να χειριστείτε λίστες προγραμματισμού τραπεζιών λαμβάνοντας υπόψη παραμέτρους όπως την βεντέτα ανάμεσα στο μπατζανάκη του κουνιάδου σας με τον συμπέθερο του ανηψιού του θείου σας και δίχως άλλο όλα αυτά ενδέχεται να σας οδηγήσουν στην παράνοια .
Εγώ θα είμαι εδώ ( αν με αφήνει η γυναίκα μου που χειρίζεται το μπλόγκ) να σας δίνω την αντρική οπτική των θεμάτων ..........



Photos via beringphotography.com, www.weddingbycolor.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...