Σάββατο 18 Φεβρουαρίου 2012

ΡΩΤΗΣΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑΝ ΠΑΝΤΡΕΜΕΝΟ


Προσπαθώ να καταλάβω την αινιγματική φράση την οποία μου λένε όλοι όσοι μαθαίνουν ότι πρόκειται να παντρευτώ .
Παντρεύεσαι ; Δεν ρωτάς και κανέναν Παντρεμένο ;
Μα τον θεό , ανυπομονώ να παντρευτώ γρήγορα για να την λέω και εγώ σε άλλους και να με κοιτάνε όλοι κολλημένοι με ένα μετέωρο βλέμμα αμηχανίας.
Τί θέλει όμως να πει ο «ποιητής» ;
Αλλάζει κάτι μετά τον γάμο ;

Μήπως πρέπει να βιώσω και άλλες  ρόζ  περιπέτειες , πριν μπω στο «λούκι» ;
Μήπως ο γάμος αποτελέσει εμπόδιο στην επαγγελματική μου εξέλιξη ;
Μήπως η μελλοντική μου γυναίκα είναι μια μαύρη χήρα και με δολοφονήσει για την περιουσία μου ;
Μήπως  βρώ τον πραγματικό έρωτα της ζωής μου ΜΕΤΑ τον γάμο μου ;
Αυτά και πολλά άλλα είναι ερωτήματα τα οποία ταλανίζουν το μυαλό κάθε επίδοξου γαμπρού .
Οι υπόλοιποι παντρεμένοι τα απαντήσαν ;
Απογοητεύτηκαν και γιαυτό μιλάνε με νοσταλγία  για τις ημέρες ελευθερίας τους , καλώντας με να τους ρωτήσω ;
Δεν έχει καμία έννοια να σκέπτεται κανείς τέτοια ερωτήματα . Εϊναι η λογική αντίδραση του αντρικού ανθρώπινου μυαλού όταν έρχεται αντιμέτωπος με την «στέρηση της ελευθερίας» του .
Αν το καλοσκεφτεί όμως κάποιος , ειδικά μετά τον γάμο , θα διαπιστώσει ότι ελάχιστα πράγματα έχουν αλλάξει στην σχέση με την γυναίκα .
Απλώς έχουν αρχίσει και έρχονται στο προσκήνιο πιο πρακτικά θέματα , πιο καθημερινά και ίσως πιο γήινα . Μπορεί η διατήρηση του πάθους και της πραγματικής αγάπης , να είναι μια πραγματική πρόκληση όταν πρέπει καθημερινά να αποφασίζετε τι θα φάτε την άλλη μέρα αλλά τι να κάνουμε , έτσι είναι η ζωή .

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...